ای ار داک

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تامی شلبی رشته دیگری را به تعظیم خود اضافه می کند ،دانلود سریال پیکی بلایندرز در حالی که خشونت ، گفت و گو روحیه ای و لهجه های مشکوک باقی مانده است

استوارت جفری
استوارت جفری

Sun 25 August 2019 22.00 BST

3/5 star3 از 5 ستاره.
‘مانند کلینت ایستوود که برای یقه مخفی ، پنچو تعویض کرده است:: تامی شلی (سیلیان مورفی).
 ‘مانند کلینت ایستوود که برای یقه مخفی ، پنچو تعویض کرده است:: تامی شلی (سیلیان مورفی). عکس: Robert Viglasky / BBC / Caryn Mandabach Productions Ltd 2019
سال 1929 است. زمان آمریکایی ها برای ایستادن زانو در نوارهای غلط کننده و صدای زوزه زدن "چه چیزی می دهد؟" زمانی برای هلن مک کوری به عنوان خاله پولی برای جدا کردن خودش از معشوق خود در یک مجموعه هتل مونت کارلو ، مرتب کردن خزهای او ، برای تأکید بر گونه های بی مایه و بی عیب و نقصان خود و بازگشت به هیت کوچک برای یک جلسه بحران خانوادگی. زمانی برای آرتور شلبی که از بطری تند تند می خورد و روی بال دیترویت جبهه جنایات می ایستد ، قبل از اینکه بی ارزش شود ، نمی تواند سهام خود را خدشه دار کند.

زمان دیگر است ، به عبارت دیگر ، برای فصل پنجم Peaky Blinders (بی بی سی یکی) ، حق رای دادن که آنچه را که امی لاک پشت از Crossroads هرگز نمی تواند انجام دهد - انجام می دهد - تا هواداران را به همان اندازه ناموفق بدانیم که Snoop Dogg متوجه شود که مهم بیرمنگام نیست. در آلاباما

خبر خوب ، آقای دگگ: فرمول همین است. دزدگیرهای تیز که slobathon موزون امروز اعتراض می کنند؟ بررسی. کلاه هایی که به من اجازه می دهند تکه های میان سال مانند من احساس کنند ارتباط اجدادی با بزرگانشان احساس می کنند؟ بررسی. خشونت گادیا ، استثمارگرانه؟ مطمئن. شش سگ مخزن مخزن در اطراف تخته سنگ ، با نور شعله های کارخانه بازتاب دارند؟ اما البته سیلیان مورفی به عنوان رئیس اوباش تامی شلی در بحران وجودی مانند تونی سوپرانو؟ اوه ، پس برو

مانند رونی بارکر در دنباله پریج یا مایکل کورلئون در پدرخوانده Pt III ، تامی می خواهد مستقیم پیش برود اما در حالت اول به عقب رانده می شود و به سمت عقب اخلاقی می رود.

و لهجه ها خدای من ، لهجه ها. آیا یک دوره اجباری Rada در Brummie برای poshos های ناامیدکننده وجود دارد که امیدوار به گذراندن مشاغل خود برای استقرار شکاف های جین آستین و شلوارک های لاغر هستند ، اما در عوض مجبور شده اند تیموتی Spall را در Auf Wiedersehen ، Pet و Harry Enfield بعنوان شهر دوم پارونو تماشا کنند؟ معلم می گوید: "بعد از من تکرار کنید ،" اوه از نظر بله بسیار ثروتمند است ". بگذارید سپاسگزار باشیم: حداقل اسب های مرده صحبت نمی کنند. نه اینکه شکایت می کنم: لذت تماشای درام دوره ای نشانگر کاستی های آن است.

پرده های Peaky Blinders برای جلوگیری از سرما خوردگی از عطسه وال استریت چه می توانند انجام دهند؟ این سؤال این بازکننده سریال بود. تامی فکر زیادی برای انجام دادن دارد. بنابراین او مانند یک کلینت ایستوود که به خاطر یقه و کلاه مسطح ، پنچو و استتسون را عوض کرده است ، زین می خورد. او با عصبانیت بر اسب دیگری در سراسر میدلندز وحشی وحشی در واکشی شبح به موسیقی متن فیلم غار نیک در بسیار تاریک ترین تاریک خود می چرخد. او به دنبال آنهاست لیکی هیلز. من به عنوان یک بچه آن تپه ها را می کشیدم و یک جعبه تلفن را در بالا به یاد نمی آورم ، کمتر کسی که کار می کرد. اما این یکی چه چیز دیگری ، زنگ می خورد.

چه کسی در انتهای دیگر خط قرار دارد؟ تامی برای فهمیدن از اسب خود سوار می شود. یکی از افراد نامبرده توضیح می دهد که گانگسترهای لیمهاوس نمی توانند دزدی در معرض خطر را به یکدیگر تحویل دهند که به تامی 50،000 پوند برای بازیابی پیشنهاد داده اند. بنابراین او دستور می دهد یک ضربه برای حفظ چهره. برش را به پرده های Peaky Blinders که راه خود را به سمت ستون اصلی گانگسترها می زنند برید. خطای Limehouse؟ آنها انتظار داشتند که برومی ها هرچند دری بیایند. در عوض ، آنها راه خود را از میان دیوارها شلیک کردند ، که با گچ پوشانده شده بودند ، بسیار غیرقابل تحمل و وحشیانه که شیرهای فرار شده از پارک سافاری West Midlands.

مانند یک برمی زلیگ ، تامی در همه جا است. استیون نایت ، خالق سریال ، قهرمانانه ، شاید حتی قهرمانانه اشتباه است ، زیرا هیچگونه جبران خسارتهایی درباره ساخت قهرمان خود در هر پای ندارد. سفارش بازدید در Chinatown. دریافت نامه های وینستون چرچیل. سنگ قبر گور کردن بر روی یک اسب که توسط کولی ها خرد می شود. او حتی نماینده مجلس کارگر نیز شده است ، اگرچه وقتی صحبت از نمایندگی بیرمنگام به میان می آید ، وی جسی فیلیپس نیست.

او در حقیقت چنان مرد کوچک و اصیل است که وقتی اسوالد موسلی سام Claflin که در سال 1932 اتحادیه فاشیست های انگلیس را تشکیل داد ، از دفتر خود در کاخ وست مینستر کوتاه می شود تا شلبی را به کنار خود بکشد. تصادف) ، ما تعجب می کنیم که: چه کسی برای جنگ فاضل خیابان کابل - برای فاشیست ها ، یا علیه - چه کاری می جنگید؟

همه اینها به اندازه کافی کم بود ، اما بعد نایت از خط عبور کرد. او یک خبرنگار را در خط وظیفه کشته است. اگر درپوش های تخت برای خنثی کردن دارید ، اکنون آنها را خاموش کنید. مایکل لویت به دلیل دانستن زیاد کشته شد. لوییت چه می دانست؟ اینکه تامی با کنترل از راه دور قاتل است و دزد او همه جرم است. پرده های پیکی لوییت را در بالابر آپارتمان خود هدر می دهند ، پرهایی از دیوارهای روتختی آسانسور که با خیال راحت در حال پرت شدن اجساد او به کف است.

اکنون می توانید کلاه های خود را دوباره تنظیم کنید. واضح است که لویت واجی بود. او هرگز برای نامه شب کار نکرد. در عوض او یک اختراع غیرممکن بود ، که توسط یک فارغ التحصیل دوره دیگری از Rada ، Telly Journalists 101 انجام شده بود ، که این موارد را آموزش می دهد: به هیچ وجه یک یادداشت کوتاه نگیرید ، به دفترچه یادداشت نشده استفاده نشده خود خیره شوید و سپس برای پرسیدن سوالات دشوار از بین برید. نمایش ضعیف

  • محمد طالبی
  • ۰
  • ۰

تحلیل فیلم

تجزیه و تحلیل دانلود فیلم فرایندی است که در آن فیلم از نظر mise-en-scène ، فیلمبرداری ، صدا و ویرایش آنالیز می شود. یکی از راه های تحلیل فیلم ها ، تجزیه و تحلیل عکس به ضرب گلوله است ،تاپ موویز اگرچه این فقط برای کلیپ ها یا صحنه های کوچک استفاده می شود. تحلیل فیلم با تئوری فیلم ارتباط تنگاتنگی دارد.

بسیاری از نویسندگان مختلف رویکردهای مختلفی برای تحلیل فیلم ارائه می دهند. ژاک آومنت و میشل ماری در انتشارات خود از تحلیل فیلم [1] چندین نکته کلیدی در مورد تجزیه و تحلیل فیلم ارائه می دهند. (1) روش کلی تجزیه و تحلیل فیلم وجود دارد ، (2) تجزیه و تحلیل فیلم هرگز نمی تواند نتیجه بگیرد ، زیرا همیشه چیز دیگری برای کشف وجود خواهد داشت و (3) لازم است که فرد برای داشتن یک فیلم از تاریخ فیلم آگاهی داشته باشد. تحلیل و بررسی. آنها انواع مختلفی از رویکردها را تشخیص می دهند: (1) تجزیه و تحلیل فیلم مبتنی بر متن (رویکرد ساختاری) ، (2) تجزیه و تحلیل مبتنی بر موضوع (رویکرد روایی) ، (3) رویکرد تصویر و صدا (تجزیه و تحلیل نمادین) ، (4) رویکرد روانکاوی و (4) 5) رویکرد تاریخی.

روش دیگر توسط توماس و ویویان سوچاک در انتشار خود مقدمه ای برای فیلم پیشنهاد شده است. [2] آنها پیشنهاد می کنند بیننده می تواند عناصر زیر را رعایت کند: (1) تجزیه و تحلیل فضای فیلم ، (2) تجزیه و تحلیل زمان فیلم و (3) صدای فیلم. از آنجا که آنها بیشتر بر جنبه های نمادین فیلم تمرکز می کنند ، عناصر اضافی دیگری را ارائه می دهند: تصویر ، لحن ، ترکیب و حرکت.


فهرست
1 تجزیه و تحلیل آیکونی
2 تجزیه و تحلیل نشانه شناسی
3 رویکرد روانکاوی
4 شات با تجزیه و تحلیل شات
5 تحولات اخیر تحلیلگران فیلم مبتنی بر اینترنت
6 همچنین ببینید
7 مرجع
8 پیوند خارجی
آنالیز آیکونی
تحلیل آیکونیک اساساً با تصویر یا تصویر (و گاهی اوقات نیز با صدای فیلم) سروکار دارد. در تحلیل نمادین سعی می کنیم بفهمیم که چگونه عناصر مختلف تصویری معنای فیلم را منتقل می کنند. در تاریخ فیلم نمونه های مختلفی وجود دارد که تصویر حتی بیشتر از عناصر اصلی فیلم است (یعنی فیلم های پیش از جنگ جهانی دوم آوانگارد ، نئورئالیسم ایتالیا ، نوآر فیلم و غیره). با این حال امروز در بیشتر فیلم های روایی (فیلم داستانی) سعی می کنیم عناصر تصویری را از مخاطب مخفی کنیم و آنها را در پشت داستان نقاب کنیم. [3] در چنین فیلمهایی معمولاً تجزیه و تحلیل تصویر به این ترتیب دشوار است (اگر اتفاق بی معنی نباشد). بنابراین ، ما بیشتر اوقات تمایل داریم عناصر مختلف دیگری مانند نور ، حرکت دوربین (نگاه به فیلمبرداری) ، ترکیب و غیره را رعایت کنیم و سعی کنیم درک کنیم که چگونه این عناصر بر سایر عناصر فیلم مانند داستان ، روحیه و غیره تأثیر می گذارند یا متقاطع هستند. از تک تصویری و از نزدیک با تکنیک های تولید فیلم ارتباط دارد ، بنابراین لازمه درک مختصری از این عناصر فنی فیلم ، بیشتر روش تحقیق برای مدارس فیلم و سایر مؤسسات آموزشی است. منتقدان فیلم معمولاً از این روش به عنوان یک رویکرد "تنها" استفاده نمی کنند ، بلکه آنها بیشتر از آن به عنوان بخشی از روش تحلیل دیگر استفاده می کنند.

آنالیز نشانه شناسی
نشانه شناسی (که به آن مطالعات نشانه شناسی نیز گفته می شود و در سنت سوسورایی به نام نشانه شناسی) مطالعه معنا سازی ، نظریه فلسفی علائم و نمادها است. این شامل مطالعه علائم و فرآیندهای علائم (نشانه شناسی) ، نشانه گذاری ، نامگذاری ، تشبیه ، قیاس ، استعاره ، نمادگرایی ، دلالت و ارتباط است. نشانه شناسی ارتباط نزدیکی با حوزه زبانشناسی دارد که به نوبه خود ساختار و معنای زبان را بطور خاص بررسی می کند. با این حال ، متفاوت از زبانشناسی ، نشانه شناسی نیز سیستم های نشانه های غیر زبانی را مورد مطالعه قرار می دهد. نشانه شناسی اغلب به سه شاخه تقسیم می شود: معنایی عبارت است از رابطه بین علائم و چیزهایی که آنها به آنها اشاره می کنند. معنی یا معنای آنها. نحو رابطه بین علائم در ساختارهای رسمی است. عمل گرایی رابطه بین علائم و عوامل استفاده از علائم است.

رویکرد روانکاوی
فلسفه یونان باستان "واژگون ساختن اساطیر" [استناد مورد نیاز] به عنوان تعریفی از درک زیبایی شناسی بلند است. [4] برای افلاطون ، اروس هنگامی که سوژه به دنبال فراتر رفتن از خودش و تشکیل یک ارتباط با دیگر عینیت می شود ، جلوه ای تقریباً متعالی می گیرد: "نظم واقعی رفتن ... به چیزهای عشق ، استفاده از زیبایی های زمین به عنوان قدم است. ... به همه اشکال منصفانه ، و از اشکال منصفانه گرفته تا اقدامات عادلانه ، و از اقدامات منصفانه گرفته تا مفاهیم منصفانه ، تا زمانی که از تصورات منصفانه به مفهوم زیبایی مطلق برسد ". [5]

 

عکسبرداری با استفاده از شات
این یک توصیف مکتوب از یک دنباله مشخص در یک فیلم به ترتیب عکس است. طبق گفته های مایکل رایان و ملیسا لنووس ، هنگام انجام تجزیه و تحلیل عکس به ضرب شات ، ما با توصیف تکنیک های مورد استفاده در عکس ها یا تصاویری که در حال تجزیه و تحلیل هستیم ، شروع می کنیم. پس از آن ، ما همچنین باید توضیح دهیم که این تکنیکها هنگام تماشای فیلم چه اثراتی می توانند ایجاد کنند. به عنوان مثال ، دوربین آنچه را که در فیلم می بینیم هدایت می کند بنابراین تغییر در زاویه های دوربین در تفسیر مخاطبان از معانی که فیلم سعی دارد آن را انتقال دهد تأثیر می گذارد. برخی از تکنیک های مورد استفاده در تولید فیلم می تواند ترکیب (پیش زمینه / پس زمینه ، قاب / رومینگ و غیره) ، فیلمبرداری (کلوزآپ ، شات متوسط ​​و شلیک بلند ، شات تابه ، شیب شیب و غیره) ، ویرایش (مونتاژ ، مطابق خط چشم ، و غیره) ، و غیره. [6]

تحولات اخیر تحلیلگران فیلم مبتنی بر اینترنت
تعدادی از رویکردهای متنوع تجزیه و تحلیل فیلم پدید آمده و محبوبیت زیادی در اینترنت پیدا کرده است ، مانند روشهای Red Letter Media و Rob Ager. [7] [8] در اتاق 237 ، یک فیلم مستند 2012 با نمایش انواع تفسیرها از فیلم ترسناک استنلی کوبریک در سال 1980 با عنوان The Shining ، در جشنواره کن نمایش داده شد و پوشش گسترده ای از رسانه ها را به دنبال داشت و یک توافق توزیع ایجاد کرد. [9] [10] از آن زمان این فیلم اظهارنظرها و مباحثات قابل توجهی از طرف منتقدین فیلم و جوامع فیلم ایجاد کرده است. [11] [12] [13] [14]

 

منبع : 

https://top-movies.ir/

  • محمد طالبی